Telekomunikacja



Rozwiązania dedykowane dla telekomunikacji


Systemy call center – jesteśmy w stanie zbudować zintegrowany system call center, zwymiarować, wyposażyć oraz skonfigurować dla określonych celów organizacji (w tym współdzielone centra stworzone dla różnych celów w ramach jednej lub wielu organizacji)

Wewnętrzne systemy telekonferencyjne – budujemy wewnętrzne systemy telekonferencyjne, pozwalające na zarzadzanie i przechowywanie danych i informacji wewnątrz organizacji, bez konieczności wykorzystywania zewnętrznych serwerów

Systemy i rozwiązania dedykowane – posiadamy doświadczenie w budowie i dostarczaniu rozwiązań dla celów budowy wewnętrznych kompetencji, w tym m.in. :

       • Short Message Service Center – rozwiązanie dla zarządzania krótkimi wiadomościami SMS, w tym ich przechowywanie, przesyłanie, odbieranie oraz zarządzanie cyklem życia sms, rozwiązania skalowane do wielkości ponad 300 sms/s, możliwość integracji SMPP, API, określonymi standardami branżowymi np. CIM

      • Provisioning system – system dla celów zarządzania kartami SIM w organizacji, konfiguracja nowych i istniejących usług, blokada usług, zarządzanie kosztami organizacji, prowadzenie działań audytorskich i związanych z bezpieczeństwem komunikacji.


Usługi telekomunikacyjne


• Usługi komunikacji mobilnej – pozwalające na stworzenie specyficznych, dedykowanych i unikatowych usług w ramach organizacji (dedykowana konfiguracja urządzeń, unikatowe i niedostępne usługi mobilne, np. wyłączenie sms, usług głosowych, danych, ograniczenie listy odbiorców, itp.);

• Usługa masowej komunikacji głosowej lub sms – bramka sms dla celów komunikacji z klientami lub dla wielopoziomowego uwierzytelnienia, bramka głosowa np. dla celów automatyzacji procesu obsługi klienta;



Tworzenie operatora wirtualnego



• Wewnętrzne dla celów zarzadzania i telemetrii sieci urządzeń elektronicznych (zarządzanie i odczyt z liczników, czujników, bramek i przełączników w przemyśle, energetyce, transmisji kopalin i inne);

• Wewnętrznie dla celów bezpiecznej komunikacji z pracownikami Organizacji (operator wirtualny zarządza całością zagadnień dotyczących komunikacji);

• Zewnętrzne dla świadczenia usług (np. dodatkowa usługa do istniejących usług Organizacji, np. telefon do umowy za prąd czy gaz, usługi VOD i inne);

Zalety operatora wirtualnego w organizacji:


• Ekonomiczne: stworzenie niezależnego, optymalnego kosztowo operatora pozwala na zarządzanie (i zmianę w czasie) kosztów, renegocjację umowy z operatorem fizycznym, ewentualnie jego zmianę;

• Niezależność: z wykorzystaniem własnych kart SIM operator wirtualny może kreować w sposób dowolny ilość wykorzystanych kart, dodawać i zmieniać usługi, planować koszty poszczególnych usług;

• Bezpieczeństwo: pozwala na uzyskanie nadzoru i kontroli nad siecią wirtualną i jej elementami, również kontrolę nad treściami przesyłanymi z wykorzystaniem przez sieć wirtualną;

• Wizerunkowe: uzyskuje się niezależność i określony status organizacji przy posiadaniu własnej sieci (sieć może mieć nazwę własną wyświetlaną na urządzeniach);

• Strategiczne: w zależności od potrzeb można zdecydować o kierunku rozwoju, ponadto przy określonej wielkości można negocjować warunki z operatorami dostarczającymi sieć fizyczną;